Believe Allah in every seconds of our llife

Believe Allah in every seconds of our llife

Thursday 6 December 2012

Cebisan Kenangan 2012

                                  Assalamualaikum!
                              Bismillahirrahmanirrahim..
                 Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.

     Pada malam yang hening ni,ana nak kongsi pengalaman,kenangan  manis+pahit bersama sahabat-sahabat ana yang solehah ni..InsyaAllah..Mereka ni,suatu hari nanti akan jadi manusia yang beriman dan bertaqwa kepada Allah! Amiin! Doakan ya,sahabat-sahabat! :)



Fatin Najihah,Amanina,Anis Solehah,Nuraini Atiqah,Fada,Yasmin,Hudda,Amtussalam,Hidayah,Izni,Najaatul,Alya Wahyuni,Huda,Aisyah Firdausi,Munirah,Wan Noor Athirah,Raudhah,Maisarah,Izzah,Hafizah,Raziatul Aisyah,Ummu Ainil,Syiqin,Puteri,Wajihah,Cikgu Nadhirah,Cikgu Nusaibah,Raihanah,Ummu Hani,Siti Naimah,Marsha.


Nur Farahin,Syazni,Aisyah Hydzer,Dzafirah,Amira,Syakirah,Nur Adlina,Nawal Amani,Arifah,Hanisah,Khadijah al-Solehah,Nabilah,Fatin Hidayah,Naqibah,Intisor,Aqilah Nasir,Nusaibah Mos Sahid,Nur Solehah,Farihah,Musyirah,Arfa,Hidayah,Insyirah Izzati,Liyana,Masyitah,Melur,Cikgu Nadhirah,Cikgu Nusaibah,Anisah,Ain,Jannah,Ithar.

Merekalah yang sentiasa memberikan semangat,yang saling membangkitkan semangat apabila terjatuh,yang mengingatkan ana pada Rabbul Izzati.

Kadang-kadang mereka menyakitkan,tetapi,mereka jugalah yang memaniskan. Pendengar yang setia,kumpulan yang sentiasa bekerjasama dan sentiasa satu HATI.InsyaAllah.

Sahabat-sahabat,hidup hanyalah pentas lakonan.Hiduplah untuk beramal sebanyaknya!Uhibbukunna fillah hubban jamma abadan abada!Maaf atas segala kekhilafan.Peringatkan ana ketika ana lalai! :)



   

No comments:

Post a Comment